Παράρτημα 1.

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

  ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
    ?  

Ημερομηνία …10/11/2016

Αριθ. Πρωτ.  Φ23/1142

Σχ. Έτος: ??2016-2017.

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ          ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ.

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     Δ.Δ.Ε ΛΑΚΩΝΙΑΣ .

ΤΗΛ. 2734022260                                           ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : Δ. Μονεμβασίας Δ.Δ Νεάπολης

FAX. 2734022260                                                                                                      Email mail@gym-neapol.lak.sch.gr

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ              ΠΕ: ΠΕ01

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Ονοματεπώνυμο: ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ                                     Ειδικότητα: ΠΕ15, ΠΕ18.02

Τηλ. Επικοινωνίας:2734023243/ 6978729576                  ηλ. Ταχυδρομείο andkatee@yahoo.gr

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

   ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: (Ονοματεπώνυμο- Ειδικότητα)

1) ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ01.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

2) ΔΡΙΒΑ ΑΡΓΥΡΩ ΠΕ08

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ): ΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  «Με λογισμό και με όνειρο ? Αυτοεκτίμηση».

 (Κατά το σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Αγωγή υγείας: Ψυχική Υγεία –

                                                                              Κοινωνική Συναισθηματική ανάπτυξη.

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)

Αρ. Πράξης: ___19________________

Ημερομηνία: ____10/11/2016_______________

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 35    ΑΓΟΡΙΑ: ?8??   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ??27?

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:   ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: ? ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ:  

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΗΜΕΡΑ: ΩΡΑ: ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Τετάρτη 18:00 Γυμνάσιο Νεάπολης
Παρασκευή 18:00 Γυμνάσιο Νεάπολης

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ.

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ  

(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :

Το σχολείο μας ως φυσικός χώρος μάθησης και συστηματικής διαπαιδαγώγησης μαθητών/- τριών  μας συμβάλλει στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους και στην υιοθέτηση αξιών, στάσεων και συμπεριφορών. Έπειτα από εκτενή συζήτηση οι μαθητές μας εξέφρασαν το ενδιαφέρον  να ερευνήσουνε και να μάθουνε  σχετικά με την φροντίδα της Υγείας τους και συγκεκριμένα για την Συναισθηματική ανάπτυξη τους, σε άμεση σχέση με την φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος. Έτσι επιλέξαμε το πρόγραμμά μας, το οποίο μέσα από τους παρακάτω θεματικούς άξονες θα μπορέσει να προάγει την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων  μας.  Θεματικοί άξονες :

1) Διαπροσωπικές Σχέσεις : Ο εαυτός μου – Η σχέση μου με τους άλλους. Η σχέση μου με το περιβάλλον, Αυτοεκτίμηση, Ατομική ταυτότητα, Αυτοσυναίσθημα ? Ανάπτυξη Δεξιοτήτων.

 

2) Συναισθήματα, Επικοινωνία, Ενεργητική ακρόαση, Κοινωνικός αποκλεισμός – Ίσες ευκαιρίες. Ισότητα των δύο φύλων, Ρατσισμός, Βία, Αντιμετώπιση πένθους, Αντιμετώπιση του άγχους (σχολικού) και του φόβου.

3) Πρόληψη Χρήσης Εξαρτησιογόνων  Ουσιών Ναρκωτικά, Αλκοόλ, Τσιγάρο, ηλεκτρονικά μέσα, τυχερά παιχνίδια, κλπ).

 

4) Διαφυλικές σχέσεις  -Πρόληψη παιδικής κακοποίησης.

 

5) Αξίες ζωής (Σεβασμός, αγάπη, ειρήνη, συνεργασία, υπευθυνότητα, ανεκτικότητα, ελευθερία, τιμιότητα, ευγένεια, προσφορά).

 

 

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις ) 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Το πρόγραμμά μας θα πραγματοποιηθεί με την Μέθοδο  Project (επιλογή θέματος, διατύπωση στόχων, κατανομή δραστηριοτήτων, κοινοποίηση επιμέρους αποτελεσμάτων, επιλογή τρόπων δράσης, ανασκόπηση της συνολικής διαδικασίας ), Στην επιλογή τρόπων δράσεις θα χρησιμοποιήσουμε την μέθοδο  επίλυσης

Προβλήματος (εντοπισμός προβληματικής κατάστασης, διάγνωση του προβλήματος, καθορισμός στόχων για την επίλυση του,- διερεύνηση των εναλλακτικών λύσεων, καθορισμός κριτηρίων για την επιλογή της κατάλληλης λύσης)

Η έρευνα πεδίου θα περιλαμβάνει (παρατήρηση, καταγραφή, συλλογή, συμπλήρωση φύλλων εργασίας, δραματοποίηση ρόλων).

Η ανθρωπολογική έρευνα μας θα περιλαμβάνει την επιλογή ενός θέματος μελέτης που αφορά μια κοινωνική ομάδα που θα επιλέξουν οι μαθητές μας (θεατρική ομάδα σχολείου) και πως μπορούμε να ενταχθούμε και εμείς μέσα σε αυτήν ομαλά, παρατήρηση, καταγραφή και συμμετοχή στις δραστηριότητες για την  κατανόηση του θέματος)

 Ο  συνδυασμός των παραπάνω με έμφαση στις βιωματικές δράσεις των μαθητών μας μέσα από την πραγματοποίηση μιας θεατρικής παράστασης.

 

 

 

 Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:

5-6 μήνες

 

Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

1)Ενημερωτική ενημέρωση από το Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας (άσκηση ? βιορυθμοί- άγχος- κάπνισμα)

 

 

ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)

Οικιακή Οικονομία Α΄ και Β΄ Γυμνασίου .

Οικιακή Οικονομία ? Αγωγή Υγείας  Α Γυμνασίου

Οικιακή Οικονομία ?Αγωγή Υγείας Α Γυμνασίου. Τετράδιο Εργασιών.

Γεωγραφία ?Ιστορία -θρησκευτικά- Γλώσσα.

Καλλιτεχνικά: Δημιουργία κολάζ, χειροτεχνιών κτλ.

Πληροφορική: Δημιουργία ψηφιακής παρουσίας, cd για όλους τους εμπλεκόμενους μαθητές και παραγωγή υλικού σε έντυπη ή  ηλεκτρονική μορφή και παραγωγή αντίγραφων για όλη την ομάδα.

Μουσική αγωγή: σύνθεση και επιλογή μουσικών κομματιών για την μουσική επένδυση της παράστασης μας.

Φυσική αγωγή: ανάπτυξη αισθησιοκινητικής ευφυΐας.

Φιλολογικά: Σύνταξη έντυπης υλικού του προγράμματος.

Θρησκευτικά: Η σωτηρία της ψυχής μέσα από το δρόμο της θρησκείας.

 

 

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:

Είναι σημαντικό για τους μαθητές μας και για την έρευνά τους τα αποτελέσματά τους να διαχέονται αφενός μεταξύ των σχολείων, αφετέρου στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία. Ετούτο θα πραγματοποιηθεί  μέσα από τη διοργάνωση της τελικής σχολικής μας εκδήλωσης. Έτσι, θα δοθεί και η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/-τριες να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες, να συζητήσουν ακόμη και τα εμπόδια και τις δυσκολίες εφαρμογής των προγραμμάτων, αλλά κυρίως να ικανοποιηθούν από την παρουσίαση του προγράμματος και τη συμβολή τους στη διάδοση των αποτελεσμάτων και στη δημιουργία του ενεργού πολίτη με κριτική σκέψη.

Εμείς θα επιλέξουμε έναν πολύ αγαπητό και ευχάριστο τρόπο για όλα τα παραπάνω που είναι μια θεατρική παράσταση.

 

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 (20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ
Συγκρότηση ομάδων, διερεύνηση θέματος: ανάγνωση κειμένου, επιλογή ρόλων.

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, 

ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:

Πλαίσιο δράσης και επιλογή δραστηριοτήτων:

ανταλλαγή απόψεων, συζήτηση για τον τρόπο εργασίας και τις δραστηριότητες.

2ος ΜΗΝΑΣ Έρευνα και συλλογή υλικού: (αναζήτηση στοιχείων  από τις πηγές, επισκέψεις στη σχολική μας βιβλιοθήκη και στο τοπικό  μουσείο, έρευνα στο διαδίκτυο, καταγραφή δεδομένων).

  • στο χώρο του σχολείου: από τη σχολική βιβλιοθήκη σχολικά και μη βιβλία, εγκυκλοπαίδειες, διάφορα επιστημονικά βιβλία και έντυπα, υλικό που θα προσκομίσει ο εκπαιδευτικός και το διαδίκτυο με την υποστήριξη του υπεύθυνου εκπαιδευτικού.
3ος ΜΗΝΑΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΟΥΝ:

Όπως : Μελέτη, ερμηνεία και ταξινόμηση του θεατρικού υλικού,

Διενέργεια συνεντεύξεων από γεροντότερους, μέλη της οικογένειας μας.

Εικαστικές δημιουργίες :Σκηνικά της παράστασης.

Θεατρικό παιχνίδι (Δραματοποίηση ρόλων)

Φωτογράφιση με αντικείμενο?.

Δημιουργία φύλλων εργασίας όπου αποτυπώνονται ?..η συναισθηματική έκφραση των παιδιών.

4ος ΜΗΝΑΣ  

Κατανομή ρόλων, δημιουργία και επιλογή κουστουμιών, φωτισμός, ήχος.

Σμίξιμο ομάδας μέσα από την δημιουργία της θεατρικής παράστασης.

Πρόβες μέχρι την τελική παράσταση.

 

 

5ος ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος στη σχολική κοινότητα και στην τοπική κοινωνία θα πραγματοποιηθεί εντός του σχολείου μας με διοργάνωση έκθεσης και θεατρικού  δρώμενου. Επίσης θα  δημιουργήσουμε το έντυπο και την αφίσα της εκδήλωσης μας, cd για όλους τους εμπλεκόμενους μαθητές και παραγωγή υλικού σε έντυπη ή  ηλεκτρονική μορφή κ.α.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και

 

  1. Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.

 

ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΟ & ΜΕ ΟΝΕΙΡΟ- ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ  2016-2017
Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΤΑΞΗ ΤΜΗΜΑ
1 ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΕΛΕΝΗ Α 1
2 ΓΕΩΡΓΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ Α 1
3 ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΔΑΝΑΗ Α 1
4 ΚΟΝΤΑΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Α 1
5 ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗ ΜΑΤΙΝΑ Α 1
6 ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΝΑΞΕΝΗ Α 2
7 ΜΑΡΚΟΥ ΜΥΡΤΩ Α 2
8 ΜΕΝΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α 2
9 ΜΙΧΑΛΕΤΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ Α 2
10 ΜΠΑΜΠΑΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Α 2
11 ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΟΝΑΝΟΣ Α 3
12 ΣΩΤΗΡΑΛΗ ΕΛΕΝΗ Α 3
13 ΤΖΟΥΒΡΑΣ ΔΗΜΗΤΙΟΣ Α 3
14 ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ ΒΕΑΤΡΙΚΗ Α 3
15 ΤΣΕΓΚΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ Α 3
16 ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗ ΓΑΒΡΙΕΛΑ Α 3
17 ΦΑΒΒΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α 3
18 ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Β 1
19 ΒΑΤΙΣΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Β 1
20 ΒΡΑΝΑ ΣΟΦΙΑ Β 1
21 ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΝΤΩΝΗΣ Β 1
22 ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ Β 2
23 ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ Β 2
24 ΜΕΪΜΕΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ Β 2
25 ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ Β 2
26 ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β 3
27 ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΚΗ Β 3
28 ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΗΛΙΑΝΑ Β 3
29 ΠΑΝΑΓΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Β 3
30 ΨΑΡΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Β 3
31 ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ Γ 1
32 ΜΑΝΑΚΟΣ ΤΑΚΗΣ Γ 2
33 ΜΕΪΜΕΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Γ 2
34 ΣΓΑΡΔΕΛΗ ΕΛΕΝΗ Γ 2
35 ΣΤΑΘΑΚΗ ΠΑΥΛΙΝΑ Γ 2

 

  1. Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου