Παράρτημα 1.
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ | ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ | |
? |
Ημερομηνία …10/11/2016
Αριθ. Πρωτ. Φ23/1142
Σχ. Έτος: ??2016-2017.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ.
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ.Δ.Ε ΛΑΚΩΝΙΑΣ .
ΤΗΛ. 2734022260 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : Δ. Μονεμβασίας Δ.Δ Νεάπολης
FAX. 2734022260 Email mail@gym-neapol.lak.sch.gr
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ: ΠΕ01
|
||
|
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Με λογισμό και με όνειρο ? Αυτοεκτίμηση».
(Κατά το σχεδιασμό, λαμβάνονται υπόψη οι βασικές αρχές που διέπουν την υλοποίηση τους)
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Αγωγή υγείας: Ψυχική Υγεία –
Κοινωνική Συναισθηματική ανάπτυξη.
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (κάθε σχ. μονάδα, καταθέτει ένα φωτοαντίγραφο της πράξης για όλα τα προγράμματα)
Αρ. Πράξης: ___19________________
Ημερομηνία: ____10/11/2016_______________
ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 35 ΑΓΟΡΙΑ: ?8?? ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ??27?
ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ: | ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ: | ? | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΛ/ΕΚ: |
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΗΜΕΡΑ: | ΩΡΑ: | ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ |
Τετάρτη | 18:00 | Γυμνάσιο Νεάπολης |
Παρασκευή | 18:00 | Γυμνάσιο Νεάπολης |
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
(ποιες διαστάσεις του θέματος θα προσεγγίσετε, έως 100 λέξεις) :
|
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)
|
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
|
Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
|
ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)
|
Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
|
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
(20- 25 ΔΙΩΡΑ). Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος ΜΗΝΑΣ |
Συγκρότηση ομάδων, διερεύνηση θέματος: ανάγνωση κειμένου, επιλογή ρόλων.
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ: Πλαίσιο δράσης και επιλογή δραστηριοτήτων: ανταλλαγή απόψεων, συζήτηση για τον τρόπο εργασίας και τις δραστηριότητες. |
2ος ΜΗΝΑΣ | Έρευνα και συλλογή υλικού: (αναζήτηση στοιχείων από τις πηγές, επισκέψεις στη σχολική μας βιβλιοθήκη και στο τοπικό μουσείο, έρευνα στο διαδίκτυο, καταγραφή δεδομένων).
|
3ος ΜΗΝΑΣ | ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΟΥΝ:
Όπως : Μελέτη, ερμηνεία και ταξινόμηση του θεατρικού υλικού, Διενέργεια συνεντεύξεων από γεροντότερους, μέλη της οικογένειας μας. Εικαστικές δημιουργίες :Σκηνικά της παράστασης. Θεατρικό παιχνίδι (Δραματοποίηση ρόλων) Φωτογράφιση με αντικείμενο?. Δημιουργία φύλλων εργασίας όπου αποτυπώνονται ?..η συναισθηματική έκφραση των παιδιών. |
4ος ΜΗΝΑΣ |
Κατανομή ρόλων, δημιουργία και επιλογή κουστουμιών, φωτισμός, ήχος. Σμίξιμο ομάδας μέσα από την δημιουργία της θεατρικής παράστασης. Πρόβες μέχρι την τελική παράσταση.
|
5ος ΜΗΝΑΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος στη σχολική κοινότητα και στην τοπική κοινωνία θα πραγματοποιηθεί εντός του σχολείου μας με διοργάνωση έκθεσης και θεατρικού δρώμενου. Επίσης θα δημιουργήσουμε το έντυπο και την αφίσα της εκδήλωσης μας, cd για όλους τους εμπλεκόμενους μαθητές και παραγωγή υλικού σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή κ.α.
|
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για την έγκριση του προγράμματος μαζί με το έντυπο υποβάλλονται και
- Κατάσταση με το ονοματεπώνυμο των μαθητών της ομάδας, την τάξη και το τμήμα/τμ. ειδικότητάς.
ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΟ & ΜΕ ΟΝΕΙΡΟ- ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ 2016-2017 | ||||
Α/Α | ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΤΑΞΗ | ΤΜΗΜΑ |
1 | ΒΟΓΙΑΤΖΗ | ΕΛΕΝΗ | Α | 1 |
2 | ΓΕΩΡΓΟΥΔΗ | ΕΛΕΝΗ | Α | 1 |
3 | ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ | ΔΑΝΑΗ | Α | 1 |
4 | ΚΟΝΤΑΚΟΥ | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | Α | 1 |
5 | ΚΟΝΤΡΑΦΟΥΡΗ | ΜΑΤΙΝΑ | Α | 1 |
6 | ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ | ΑΝΝΑΞΕΝΗ | Α | 2 |
7 | ΜΑΡΚΟΥ | ΜΥΡΤΩ | Α | 2 |
8 | ΜΕΝΤΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Α | 2 |
9 | ΜΙΧΑΛΕΤΟΥ | ΜΑΡΙΑΝΝΑ | Α | 2 |
10 | ΜΠΑΜΠΑΓΙΑΝΝΗ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ | Α | 2 |
11 | ΣΤΑΥΡΟΣ | ΜΠΟΝΑΝΟΣ | Α | 3 |
12 | ΣΩΤΗΡΑΛΗ | ΕΛΕΝΗ | Α | 3 |
13 | ΤΖΟΥΒΡΑΣ | ΔΗΜΗΤΙΟΣ | Α | 3 |
14 | ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ | ΒΕΑΤΡΙΚΗ | Α | 3 |
15 | ΤΣΕΓΚΑ | ΧΡΥΣΟΥΛΑ | Α | 3 |
16 | ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗ | ΓΑΒΡΙΕΛΑ | Α | 3 |
17 | ΦΑΒΒΑΣ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | Α | 3 |
18 | ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | Β | 1 |
19 | ΒΑΤΙΣΤΑ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ | Β | 1 |
20 | ΒΡΑΝΑ | ΣΟΦΙΑ | Β | 1 |
21 | ΓΑΒΡΙΗΛ | ΑΝΤΩΝΗΣ | Β | 1 |
22 | ΖΥΓΟΥΡΗΣ | ΛΑΜΠΡΟΣ | Β | 2 |
23 | ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ | ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ | Β | 2 |
24 | ΜΕΪΜΕΤΗ | ΕΥΓΕΝΙΑ | Β | 2 |
25 | ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ | ΑΧΙΛΛΕΑΣ | Β | 2 |
26 | ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | Β | 3 |
27 | ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ | ΣΤΑΜΑΤΙΚΗ | Β | 3 |
28 | ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ | ΗΛΙΑΝΑ | Β | 3 |
29 | ΠΑΝΑΓΟΥ | ΕΙΡΗΝΗ | Β | 3 |
30 | ΨΑΡΡΑΚΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | Β | 3 |
31 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ | ΕΛΕΝΗ | Γ | 1 |
32 | ΜΑΝΑΚΟΣ | ΤΑΚΗΣ | Γ | 2 |
33 | ΜΕΪΜΕΤΗ | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | Γ | 2 |
34 | ΣΓΑΡΔΕΛΗ | ΕΛΕΝΗ | Γ | 2 |
35 | ΣΤΑΘΑΚΗ | ΠΑΥΛΙΝΑ | Γ | 2 |
- Αντίγραφο της πράξης του συλλόγου